De Danske Panser Bataljoner
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Klanmøde d. 26-3-2017

Go down

Klanmøde d. 26-3-2017 Empty Klanmøde d. 26-3-2017

Indlæg af Admin Tirs Mar 28, 2017 12:32 pm

DAGSORDEN

1. Velkommen
2. Klanstatus – internet (Hjemmesiden) – Facebook
3. Referat fra Officers mødet
4. Klager der er modtaget (Dette vil nok tage lidt tid)
5. Stronghold og 7vs7
6. Turneringer
7. Konkurrence
8. Runden
9. Farvel

REFERAT

1. Velkommen
2. Klanstatus gik vi let hen over / internet-Hjemmesiden er ved at blive oversat til engelsk –Wargod vil gerne hjælpe med oversætningen / Facebook --- Der mangler stadig nogle navne på listen over spillere, kig på listen, se om dit navn mangler og editer’ selv siden eller skriv det til Klanleder
3. Referat af Office møde givet intet at udsætte
4. Til den første klage jeg modtog, som var fra ”SAW_minion” jeg kan intet gøre i denne sag, man reder som man sår, Klage no. 2 er lidt mere alvorlig, og der er kun en’ ting at sige til det, efter min og andres mening i klanen så er’ der brugt ulovlige ting i WOT-Kampen, jeg vil lige nu ikke gøre noget ved det, men vedkommen skal vide bliver han bandet fra spillet så er det også ud af klanen, Vedkommen skal også lige vide at hvis der skrides til ban fra WG og udelukkelse fra klanen, vil jeg også gøre en ny klan opmærksom på, hvorfor vedkommen ikke er i denne klan mere. JEG VIL IKKE HAVE SNYD I VORES KLAN.  Der er brugt mere end Autoaim+ da det er tydeligt at der sigtes automatisk foran modstanderen. En anden respons på dette er at det er NU FOBUDT AT LÆGGE REPLAYES OP HVOR MAN IKKE KAN STÅ 200% INDE FOR INDHOLDET, DET ER VORES KLAN DET GÅR UD OVER.

5. Spillerne gøres igen opmærksom på at det er kun vogne med 100% mandskab det kan være med til 7vs7 og Stronghold. Man må også gerne være lidt mere obs. På når der skal spille en af delene. Det er også blevet vedtaget at når man sige ja til at deltage i en at delene, så stopper man ikke før der er gået mindst 1 time eller der er en der klar til at tage over. Kan man ikke finde ud af dette bliver man udelukket fra at deltage i kampe fremover i EN måned, dette gælder også i platoon kampe, medmindre at lederen har brug for dig

6. Turneringer --  Luske finder nogle flere til os, og så lidt mere tilslutning er velkommen / spørgsmål fra WarGod_DK ----- kan man hvis man er 3 der gerne vil spille samme selv oprette en turnering ------ Svar: JA men skriv det lige til klanleder@1dpb.dk eller til en Feltkommander

7. Konkurrence --- jeg prøver at strikke en sammen til at køre i maj måned, der er stadig lidt penge tilbage fra sidste konkurrence ca. 35kr.

Regnskab kan forelægges på forlangen

8. Runden ---- Ingen havde noget vigtigt at sige.



Tak for et meget kort møde havde er været flere tilstede havde det nok taget længere tid end 65 min.


Venlig hilsen
Johnny Jensen  
TankSlayer_DK  Klanleder

Admin
Admin

Posts : 25
Join date : 08/04/16
Age : 66

http://www.1dpb.dk

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum